torsdag 16. mai 2013


Nå går det fort i svingene i de norske hjem !


Ja her går det unna kan du tro ! Jeg finner frem en vakker sommerkjole som jeg liker så godt, men akk!
Tror du ikke at kjolen har krympet i skapet i vinter da?
Hva skal jeg ha på meg da?
Med god hjelp av min datter- så endevender vi klesskapene - det må da være noe som ikke har krympet inni her?
Vi prøver kjoler, bluser og skjørt og det meste ender i haugen for " krympet av klesskapet" !!!!
Jeg fant en pen bluse, men jammen har brystene mine vokst i vinter ! Det er da noe positivt! Men blusen havner i samme haugen. Det rosa skjørtet kryper merkelig nok litt for langt oppover lårene og obs! Der forsvant knappen gitt !
Men så kom redningen- innerst der inne hang den- den luftige, vakre, deilige- redningen- en sommerkjole som ikke hadde krympet !
Da var det bare å finne sko som passet til da.........
Ja veske er ihvertfall ikke noe problem :)

Nå er strykejernet varmt og venter bare på kjoler, skjorter, flagg og sløyfer som skal få en omgang med jernet. 
Så nå sitter jeg her med dryppende vått hår, en datter som river seg i sitt håret og 2 hunder som lurer på hva som egentlig foregår. 
Jeg har allerede bestemt meg for at til neste år skal jeg ut å kjøpe nytt 17.mai tøy allerede i april, for neimen om jeg stoler på at klesskapet mitt ikke krymper flere klær !

Ha en fortsatt fin kveld og TIL LYKKE MED MORGENDAGEN !




Men det er meldt supert vær her jeg bor- tenk så deilig-det blir nok en flott dag skal du se, uansett klesplagg

1 kommentar:

  1. we all have problems with what we are going to wear:D Great Post!!:D Loved it!!:) Yeah!!:D Keep it coming Anette:D

    SvarSlett