torsdag 9. mai 2013

Fridag og regn !

Når fridagen blir til innedag på grunn av regn så må man finne på noe. Tenkte det skulle bli noe morsomt og noe nyttig. Vinduene må males innvendig så jeg fant frem malingskrapen og gikk løs på soveromsvinduet. 
Noe så kjedelig !!! Det ble med det ene vinduet- kjedelig vær og kjedelig jobb. Nei da var det morsommere å rydde litt i bildene mine. Du så mye rart jeg fant!  Se på disse her,

Cita ser virkelig ut som en flaggermus !




Nå rekker hun jammen meg tunge til fotografen !

 Da Cita kom til oss var hun mindre enn katten vår Søta og hun følte nok at Søta var mer på hennes størrelse. At det var en katt betydde mindre.  Hun fant det derfor helt naturlig at hun og Søta skulle dele seng


"Hva vill dette dyret meg?"


Stella og Søta var jo vant med å sove sammen, noen ganger ganske tett, men de likte også litt "privatliv". Det var ikke greit å være Cita da for hun måtte jo også finne sin plass.




"Hvor skal lille meg ligge da?"


Ja de er jo flokkdyr og om de er katt eller hund- samme det vet du- de var en flokk. Cita likte å ligger på en pute, og selv idag vil hun gjerne ha en pute når hun sover. Enten en silkepute under hodet eller oppå Stella sin bakende.
Lille "silkeputa" vår !

God pute dette også-kanskje den aller best !

Ha en forsatt god fridag, ja kanskje du også har fri imorgen- disse inneklemte dagene i mai er gode å ha fri på, det blir liksom en riktig laaaaang helg. Nå skriker ungene på middag, så det er bare å få farten opp. Det ble faktisk en veldig hyggelig dag tross regn og tåke :)

1 kommentar:

  1. You have great dogs and a nice cat<3 the are so beautiful all of them<3

    SvarSlett