tirsdag 14. mai 2013

Lykken i mai er en ny.......

Lykken i mai er en ny VESKE  en " Lycke" veske !!!!
Jeg elsker vesker!  Spesielt har jeg i de siste par årene forelsket meg i veskene til en Dansk designer som heter "Lycke". De er bare så lekre. Nå har jeg to :)

Alle kvinner har jo en dille. Noen elsker sko, noen kjoler, noen bluser og det er vel ingen begrensning på hva en kvinne kan ha som dille. Jeg har som sagt dilla på vesker. Og når man har en sånn dille, så er det ingen begrensning på hvor mange man egentlig kan ha av den tingen. Begge søstrene mine har samme dilla,og moren min attpåtil, på vesker altså. Så jeg har jo innsett at dette er arvelig! Og det som er arvelig, det kan vi jo ikke noe for. Det ligger liksom i genene vår, sånn helt for seg selv. Min eksmann sa en gang at dersom jeg fikk det litt knepent med penger en gang, så hadde jeg jo veskene mine jeg kunne selge. SÆRLIG !!!
Her skal det ikke selges noen vesker nei ! (men jeg gir bort noen da, til datteren min og søstrene mine)
Nå skal det sies at det faktisk er to år siden sist jeg kjøpe veske og det er ny rekord. Det er ikke det at jeg ikke funnet noen vesker, men du skjønner jeg hadde en stor leteaksjon etter en veske ifjor, og da ble jeg nesten litt overveldet over alle veskene jeg hadde. Så da bestemte jeg meg for ikke å kjøpe ny veske, men det var jo ingenting i veien for at jeg kunne kjøpe en til datteren min:) Hun ble kjempe glad, og når andre blir glad når jeg kjøper en veske, så blir jeg glad også.
Store søster sa en gang at "Kanskje vi kjøper nye vesker når vi har litt for mange problemer eller sorger, slik at vi kan putte de i vesken?"  Ja, ganske godt resonnert, men så mange problemer har jeg vel ikke hatt her i livet? Tja, uansett det gir en god følelse.
Se du min lekre "Lycke " veske. Hva er din dille?


 

1 kommentar:

  1. I also have a thing for bag♥ My mom does too, and my Granny, both my aunts, and you'r totally right it must be hereditary♥ I Love the bag you bought♥ were did you buy it? I really Love it! I think it's nice to give bags to people too, I love to give my mom bags, it's almost better to feel the joy when you give some one you love something than to feel a joy when you buy yourself something. It's great both♥ Love you'r blog, keep it coming♥ Let me know were you bought that bag, write soon again! Love all of your posts you've written♥

    SvarSlett