lørdag 13. april 2013

Overraskelser !


Ja idag tidelig fikk jeg meg en veldig hyggelig overraskelse. Datteren min vekket meg og kom med frokost på sengen. Det er jenta si det tenker jeg ! Det er så hyggelig at barna gjør sånt for mammaen sin! 
Den andre overraskelsen derimot som  jeg fikk idag var ikke fullt så hyggelig. Hva tror du jeg fikk se da jeg så ut av vinduet? Ja, nettopp - hagen var full av snø igjen! Å nei, er det virkelig mulig? Jeg vet at jeg har lovet å holde munn om dette tema, men du for en nedtur !
Vel, det var to som satte pris på snøen !

Jeg satte kjempestor pris på frokost på sengen, så det ble en god lørdag for oss alle 3 :)


Stella med ballen sin i snøen


Cita i full fart i snøen, hun ble hun !

1 kommentar:

  1. Let it snow, let it snow<3 stella and cita loves the snow<3

    SvarSlett