torsdag 18. april 2013


Har du sett han i det siste?

Ja nå har det regnet og blåst i flere dager og jeg har pløyd gjennom reklamekataloger, flyers og det som er for å ha noe vårlig å hygge meg med. Jeg er klar jeg nå, men hva hjelper vel det når det er for surt til å være ute og uansett så flyr og føyker alt rundt deg?
Cita elsker blader, ihvertfall alle de som flyr bortover bakken. Hun blir helt vill og løper i alle retninger med meg på slep! Både hun og jeg er helt utslitte når vi kommer hjem fra tur. Så meldingen til meteorologisk institutt og Gislefoss må være: Vindstille og sol ! 
 På forhånd takk fra en hunde- og hageglad dame :)



1 kommentar:

  1. Rain..Sun.. Cita seam to enjoy the leaf hunting, haha you should make a video clip of here in action and send it to AFHV!! haha! Cita and Stella could have there own YouTube Channel! :D

    SvarSlett