onsdag 10. april 2013

Den lille "linselusa" mi !


Cita den sorte labradoren vår er den yngste av våre to hunder. Begge er to veldig sosiale hunder og alltid kjempeglade og ikke redd for noen! Uansett hvem de møter, barn,voksne, hunder eller katter, ja selv postmann på mopeden og de som henter søppel blir alltid møtt med logrende haler og små hopp og sprett. Noen ganger litt for ivrig både for matmor og de vi møter. Men allikevel er de selvfølgelig veldig forskjellige på mange måter. Cita er veldig frempå. Alltid: meg først, meg, meg, meg føøøørst ! Hun stikker snuten sin over alt og bruker den til å påkalle oppmerksomhet når hun vil leke, er sulten eller må ut en snartur i hagen. 
Idag skulle jeg ta bilder av noen av steinene jeg har på terrassen, for jeg liker steiner veldig godt - ikke i plenen da- og synes at de er dekorative. Og hvem tror du kom frem med snuten sin akkurat da jeg knipset bildet? Ja, nettopp ! Lille Cita "Linselus". Kjært barn mange navn og nå har hun fått ett til.



Linselusa mi !





Og som om det ikke var nok- dukket hun jammen meg opp da jeg forsøkte igjen ! 
Ha en fin kveld !


1 kommentar: