søndag 24. mars 2013

Nå pynter vi snart.

Ja nå skal snart all påskepynten frem. Det bugner også i butikkene og det er mange fristelser, morsomme harer, høner og egg. For ikke å snakke om all den deilig marsipanen. I år har jeg bestemt meg for å se hva jeg har i kassen med påskepynt før jeg lar meg friste. Det tror jeg at jeg sa ifjor også, men.....hmmm
jammen meg tror jeg ikke at jeg kjøpte noen morsomme harer før jeg sjekket hva jeg hadde. Det er kanskje ikke rart at jeg har en kasse med påskepynt og ikke en eske?
Uansett det er hyggelig med påskepynt og alt det gule. Ja så må vi ikke glemme alt det deilig vi fyller påskeeggene med. Påskeegg er vel også tillatt for oss voksne? 
Jeg har fått en liten påskekylling på førvisitt, og jammen kjøpte jeg ikke gule påskekopper og påskeskål på "Kremmerhuset" ifjor. Ja om jeg ikke får påskeegg, så kan jeg vel få påskeskål med masse marsipan:)
Påskekylling kledd for kulden.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar