tirsdag 26. mars 2013

Bøker til påske.

Ja påsken er jo krim tid, og det er jo nesten blitt en påsketradisjon. Vi ser krim på tv og vi leser krimbøker.  Enten man er hjemme, på hytta eller går i fjellet, så kan det være godt å ha en god krim å kose seg med.  Jeg var en tur innom biblioteket får å se om jeg fant en ekstra bok til påsken og da fikk  jeg en hyggelig overraskelse. Det var en gavepakke fra Østfold Trykkeri med 1 pocket og 2 innbundne bøker av Caroline Graham. Det er hun som skriver bøkene om Inspektør Barnaby og "Mord og mysterier" alias "Mordene i Midsummer" som vi alle kjenner fra TV. Ja nå blir det virkelig en god påske med masse flott krim for meg:) 
Solen skinner og terrassen er nesten fri for snø, så her skal bli mange hyggelige stunder i solkroken min:)
Påskekrim med Barnaby

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar